2008年1月18日星期五

酸橙也能变甜的秘方!!!

天 时 暑 热 , 除 饮 水 , 我 会 食 多 生 果 补 充 水 份 , 前 几 日 买 橙 同 苹 果 , 返 公 司 同 同 事 明 明 分 享 。 点 知 一 食 , 橙 酸 到 死 , 嬲 嬲 地 想 即 刻 丢 佢 , 但 明 明 高 声 叫 停 : 「 咪 住 ! 」 ( > _ < )

佢 用 个 大 碗 装 大 半 碗 温 水 , 将 其 余 两 个 橙 连 皮 放 水 入 面 , 10 分 钟 后 , 再 切 开 橙 食 , 哗 ! 真 系 甜 喎 。 我 仲 将 之 前 食 剩 半 个 酸 橙 , 放 保 鲜 袋 , 然 后 照 办 煮 碗 , 浸 温 水 10 分 钟 , 半 边 橙 真 系 变 甜 !

我 搞 紧 呢 个 小 小 实 验 时 , 发 现 旁 边 切 开 苹 果 已 经 变 铁 色 ; 虽 然 咁 讲 好 衰 女 , 但 系 真 系 睇 见 都 无 胃 口 。 点 知 明 明 又 有 桥 , 佢 将 几 个 橙 榨 汁 , 用 橙 汁 浸 苹 果 10 分 钟 , 结 果 苹 果 又 变 番 白 雪 雪 ! (^O^)

明 明 好 威 风 咁 话 : 「 呢 系 我 祖 传 秘 方 。 」 我 问 佢 点 解 , 佢 停 一 停 , 然 后 话 : 「 唔 知 喎 。 」 激 死 ! ! !

理 大 应 用 生 物 及 化 学 科 技 学 系 讲 师 梁 润 松 后 来 同 我 讲 , 理 论 上 讲 , 橙 有 酵 素 , 酵 素 温 度 稍 高 环 境 会 更 活 跃 , 可 以 分 解 橙 入 面 酸 性 分 子 , 咁 橙 果 糖 就 会 多 过 酸 性 分 子 , 所 以 会 甜 。 佢 又 话 , 苹 果 有 铁 质 , 切 开 遇 空 气 会 氧 化 , 但 橙 就 有 还 原 型 维 生 素 C , 系 天 然 抗 养 化 物 质 , 所 以 氧 化 苹 果 , 浸 橙 汁 后 , 会 变 回 原 状 。

梁 博 士 好 叻 , 佢 曾 经 发 明 治 疗 肝 癌 新 药 物 , 但 讲 到 呢 又 可 以 深 入 浅 出 ; 所 以 话 , 高 深 科 学 , 其 实 都 可 以 好 生 活 化。

标签:

0 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页